powerofreuben

Alla inlägg under december 2014

Av Mari - 30 december 2014 12:46

Jag har så mycket att göra så jag hinner inte riktigt med. Iallafall så är det bra med Reuben, Bus har ju haft jullov nu ett tag och varit ute och ridit ett par uteritter med de andra i stallet. Igår och idag har hon hoppkurs på håtuna men utan Reuben utan lånar en av deras hästar. Kan vara nyttigt att rida på en häst man inte är van vid :).

Jag var ute och red en sväng i skogen i förrgår, jättekallt (-11)! Körde förra veckan innan det blev så kallt också och Elve följde med. Igår fick Reuben vila, få se om jag hinner göra nåt idag ska försöka hinna med träning också och skjutsa Bus till kursen och jobba inatt :P. 


Lyckades arrangera klubbmästerskapen i Täby och tävla också, vann i marklyftet och i totalen :)

 


När vi körde ut:

         


Bus ska iväg på ute-ritt:

     


Julgranen:

 


Syrrans vovve Charlie vid granen:

 


//M




Av Mari - 12 december 2014 14:22

Dels så har min drop-box inte fungerat och sen så har jag faktiskt inte hunnit skriva nåt heller, är igång non-stop känns det som. Det är stall, jobb och träning om vartannat och det känns som om dygnet har för få timmar numera.


Idag så var jag ute och körde vackraste hästen:


         


Var ute i skogen med Ozzy imorse:

 


Igår fick han springa lös i paddocken, fick nån bra bild också:

                       

Ska på bio ikväll med Elve och Bus och se Hobbit! Imorgon ska jag och Bus rida ut tillsammans då vi får låna TB av Amanda, ska bli kul :).


Presentation


Hona i mina bästa år (nåja). Delar en underbar tinker vid namn Reuben med syrran och tränar och tävlar styrkelyft och ibland strong(wo)man också.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards