powerofreuben

Direktlänk till inlägg 30 december 2014

Lite sen up-date..

Av Mari - 30 december 2014 12:46

Jag har så mycket att göra så jag hinner inte riktigt med. Iallafall så är det bra med Reuben, Bus har ju haft jullov nu ett tag och varit ute och ridit ett par uteritter med de andra i stallet. Igår och idag har hon hoppkurs på håtuna men utan Reuben utan lånar en av deras hästar. Kan vara nyttigt att rida på en häst man inte är van vid :).

Jag var ute och red en sväng i skogen i förrgår, jättekallt (-11)! Körde förra veckan innan det blev så kallt också och Elve följde med. Igår fick Reuben vila, få se om jag hinner göra nåt idag ska försöka hinna med träning också och skjutsa Bus till kursen och jobba inatt :P. 


Lyckades arrangera klubbmästerskapen i Täby och tävla också, vann i marklyftet och i totalen :)

 


När vi körde ut:

         


Bus ska iväg på ute-ritt:

     


Julgranen:

 


Syrrans vovve Charlie vid granen:

 


//M




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari - 14 december 2015 10:49

Igår var vi på luciatåg i stallet, Reuben fick gå först i ledet med vagnen och Isabelle var Lucia. Reuben skötte sig strålande i ridhuset trots massa folk, kameror och de andra hästarna som red kadrilj runt oss.           Isabelle och Reub...

Av Mari - 17 oktober 2015 13:44

Lite dålig på att uppdatera men här kommer en film från Isabelles och Reubens ritter idag, jag tyckte de var jätte-duktiga!     // M ...

Av Mari - 14 september 2015 15:17

Vi åkte till Uppsala igår då Bus ville visa Reuben. Träffade hans uppfödare också och det var jätte-trevligt att se hennes fina hästar. Bus var fortfarande lite förkyld men kämpade tappert iallafll med att springa med Reuben som hunnit segna till av ...

Av Mari - 7 september 2015 10:51

Lite om det som hänt..   Det går bra med lilla valpisen, hon och Bus har börjat på en valpkurs nu :)       Reuben är det bra med, vi ska visa honom i Uppsala. Bus har tränat nån gång på att ställa upp honom.       Bus och Reuben...

Av Mari - 10 augusti 2015 13:20

Mer bilder                                               Och så lite film på dottern och Reuben: ...

Presentation


Hona i mina bästa år (nåja). Delar en underbar tinker vid namn Reuben med syrran och tränar och tävlar styrkelyft och ibland strong(wo)man också.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards