powerofreuben

Alla inlägg under februari 2015

Av Mari - 28 februari 2015 14:04

Hinner ju aldrig skriva här. Var iväg till Pålle & Mimmi igår för att lämna in lite gamla grejjer att sälja, råkade spontanköpa en dressyrsadel :P. Testade den på Reuben och den verkade sitta jättebra och han kändes väldigt trevlig att rida i den även om man inte är van med att sitta i en dressyrsadel själv. 


Lite klipp från igår:


     


//M

Av Mari - 7 februari 2015 12:08

Världens bästa dotter fyller 14 idag! 


 



I torsdags så red Bus hopplektion på Ålsta med Reuben, de hade jätte-kul så de ska fortsätta med det. Igår red vi på stubbåkern och tränade galoppfattningar, Bus red mest men jag satt upp och provade på det också. 

         


Imorse blev det tårta till frukost och sen så blev det en sväng till stallet tillsammans med Bus, vi tog en sväng i skogen och Ozzy var också med.

             


Det blir bio lite senare idag! Imorgon ska jag tävla på Serie 1 i Täby, få se om jag lyckas kvala till SM trots mitt trasiga knä. 


//M

Presentation


Hona i mina bästa år (nåja). Delar en underbar tinker vid namn Reuben med syrran och tränar och tävlar styrkelyft och ibland strong(wo)man också.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards