powerofreuben

Direktlänk till inlägg 14 januari 2014

Update!

Av Mari - 14 januari 2014 15:07

Har inte hunnit skriva på ett tag då jag jobbat vansinnigt mycket. 


Reuben var dålig före helgen också, ville inte äta eller dricka, veterinär som jag ringde trodde på förstopping och efter att han fått jogga ett tag i longerlina så kom allt igång igen tack och lov! Både jag och Ida spenderade en hel del av torsdag natt och fredag förmiddag i stallet så det var tungt att jobba natt sen hela helgen när man inte hann sova ordentligt.


Bus red ut på Reuben igår och då var han hur pigg som helst, jag följde med och hade Ozzy med (hunden) och tog en promenad. Sen fick Bus galoppera Reuben över fältet ett par gånger, det var meningen att hon skulle konditionsträna honom men ttror Bus blev tröttare än vad Reuben blev som knappt var varm efteråt.


     


Tränat lite också, serie 1 närmar sig med stormsteg och det ju bra om man får in några pass innan det dax att tävla! Böjt på 120kg senaste passet, känns knöligt och ovant då jag vilat nån vecka men knäna känns bra iallafall.


Ledig idag, syster ska ta hästen och jag ska åka och träna med Elve ikväll   .


//M 


#Tinker #Häst #Träning

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari - 14 december 2015 10:49

Igår var vi på luciatåg i stallet, Reuben fick gå först i ledet med vagnen och Isabelle var Lucia. Reuben skötte sig strålande i ridhuset trots massa folk, kameror och de andra hästarna som red kadrilj runt oss.           Isabelle och Reub...

Av Mari - 17 oktober 2015 13:44

Lite dålig på att uppdatera men här kommer en film från Isabelles och Reubens ritter idag, jag tyckte de var jätte-duktiga!     // M ...

Av Mari - 14 september 2015 15:17

Vi åkte till Uppsala igår då Bus ville visa Reuben. Träffade hans uppfödare också och det var jätte-trevligt att se hennes fina hästar. Bus var fortfarande lite förkyld men kämpade tappert iallafll med att springa med Reuben som hunnit segna till av ...

Av Mari - 7 september 2015 10:51

Lite om det som hänt..   Det går bra med lilla valpisen, hon och Bus har börjat på en valpkurs nu :)       Reuben är det bra med, vi ska visa honom i Uppsala. Bus har tränat nån gång på att ställa upp honom.       Bus och Reuben...

Av Mari - 10 augusti 2015 13:20

Mer bilder                                               Och så lite film på dottern och Reuben: ...

Presentation


Hona i mina bästa år (nåja). Delar en underbar tinker vid namn Reuben med syrran och tränar och tävlar styrkelyft och ibland strong(wo)man också.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards